luni, 30 mai 2011

Crema de maini cu aloe vera si ceai verde - Farmec

Salut! Am revenit cu un review al unei creme de maini pe care o folosesc de cativa ani (intre timp am mai incercat si altele, dar tind sa revin tot la crema farmec).


ADRESABILITATE

Mainile sunt cel mai expuse actiunii daunatoare a diferitilor factori: vant, soare, detergenti, etc.

ACTIUNE

Combinatia Aloe vera – Ceai Verde confera produsului puternice efecte hidratante, antiinflamatoare si cicatrizante.

MOD DE UTILIZARE

Foloseste zilnic, ori de cate ori este nevoie. Coloreaza-ti unghiile cu lacurile ultarezistente Farmec pentru a potenta frumusetea mainilor tale.

BENEFICII

Crema se absoarbe rapid in piele, o hraneste, o protejeaza si o hidrateaza, conferindu-i aspect neted si catifelat.

TIPS

Crema de maini actioneaza si mai bine daca o folosesti imediat dupa ce te-ai spalat pe maini, dar fara sa te stergi.

Ce spun eu:
+ Hidrateaza foarte bine mainile, eu tind sa am pielea uscata pe maini, si atunci cand o folosesc pielea de pe maini arata chiar bine
- Am avut mai multe flacoane de crema, si in cazul a doua dintre ele la inceput miroseau ingrozitor! Una dintre ele a trebuit sa o arunc, cealalta dupa o saptamana si-a pierdut mirosul urat. Nu era vorba de crema expirata, dar avea un miros gen crema depilatoare. Pentru celelalte flacoane cumparate... nu prea aveau nici un miros :)
+ Pretul e convenabil (in jur de 5 lei)


Concluzie:
O recomand celor care vor o crema ieftina si buna. Nu va asteptati la minuni, dar folosita regulat chiar isi face treaba buna. Mie iarna efectiv mi se crapa pielea de pe maini, iar atunci cand folosesc aceasta crema nu am probleme.

Voi ce crema de maini folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu