luni, 16 mai 2011

Farmec - Lotiune pentru tratarea unghiilor

Am incercat prima data aceasta lotiune de vreo 10 ani :) De atunci o tot folosesc, nu permanent dar atunci cand e nevoie. Ca si istorie, as spune ca atunci cand eram mica imi rodeam unghiile, si din cauza asta aveam niste unghii foarte slabe si cand am ajuns sa imi doresc sa imi las si eu unghii putin mai lungi, nu puteam din cauza ca la o saptamana, maxim doua mi se rupeau si trebuiau taiate scurt, toata partea alba. Asa am ajuns sa folosesc aceasta solutie, si ce pot sa spun ca acum am unghii frumoase, pe care pot sa le cresc si arata bine.

Ce spun ei:
ADRESABILITATE

O lotiune ideala pentru revitalizarea unghiilor terne, fara viata, casante sau care se exfoliaza.

ACTIUNE

Prin continutul bogat in Vitamina B5, lotiunea revitalizeaza si intareste unghiile.

MOD DE UTILIZARE

Aplica pe suprafata unghiei, avand grija sa protejezi cuticulele cu ulei.

BENEFICII

Unghii sanatoase, elastice si tari.

TIPS

Primavara si toamna ar fi bine sa aplici aceasta lotiune tratament mai intensiv, pentru a pregati unghiile pentru schimbarile specifice de sezon.


Ce spun eu:
+ Isi face efectul, si asta intr-un timp scurt.
+ Nu are aspect de oja, intra in cateva minute complet in unghie
- Ce spun ei ca trebuie protejate cuticulele e foarte important. Initial nu am luat in serios acest sfat, iar cuticulele mele s-au uscat, aratau ingrozitor! Daca sunt protejate cu ulei raman sanatoase insa, si se intareste doar unghia :)
+ Poate fi folosit oriunde, nu se simte mirosul de acetona si nu trebuie atentie sa nu dai pe langa unghie
+ Pretul: in jur de 10RON in magazinul Farmec
+ Produs in Romania

Concluzie:
Categoric, recomand aceasta lotiune tuturor celor care isi doresc niste unghii mai rezistente, care sa nu se exfolieze si sa fie casante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu