luni, 23 mai 2011

Curatare produse de piele


Produsul despre care o sa scriu, poate o sa va surprinda, dar e foarte bun pentru curatat produse de piele :)

Multa vreme am avut o problema cu cizmele de piele iarna, pe care ramaneau dungi albe de la sarea din zapada presupun, si erau foarte greu de curatat. Cu apa nu se duceau, iar cu crema se acopereau dar nu se curatau efectiv. Povestind cu diversi prieteni despre problema, mi s-a sugerat sa folosesc Doina emulsie cu laptisor de matca de la Farmec. Prima data am privit cu suspiciune ideea, dar intr-o zi prin magazine am vazut pe raft produsul si avand un pret foarte convenabil, am spus ca merita incercat. Si de atunci il folosesc pentru curatat pantofii si gentile. Curata foarte bine bine, si lasa si un luciu foarte placut! De multe ori in loc sa folosesc crema de pantofi folosesc Doina, si arata foarte bine! De asemenea "hidrateaza" pielea, care e mai moale si mai placuta. Si pe deasupra nu e nociv niste pentru maini sau diverse zone in care ajunge, ba chiar hidrateaza usor :)


Cum procedez: folosesc un disc demachiant sau o bucata de vara, si pun foarte putin lapte Doina pe pantof, dupa care intind (sa nu va surprinda cat de repede se va murdari vata sau discul!!!). Folosesc cat simt ca e nevoie ca sa se curete, nu trebuie frecat cu putere. Se poate intinde si direct cu mana si apoi se sterge cu un servetel, unii spun ca asa ar fi mai indicat.


Va recomand sa incercati acest produs pentru curatat, pe mine m-a convins, mai ales ca pretul e sub 10RON.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu