luni, 9 mai 2011

Ser Sebum Control - Gerovital Plant

Dupa cum se poate deduce... Am parul gras :) Am incercat o multime de sampoane si alte cele pentru a scadea secretia de sebum, fara prea mare succes. Nu am nici prea mari sperante, dar nici nu pot renunta la incercarile mele. Lansandu-se noua gama de la Gerovital Plant, nefiind nici un pret prea mare (in jur de 10-15ron), am zis ca o sa incerc. Am terminat o sticla, nu am fost foarte convinsa dar totusi s-au simtit schimbari, si am trecut si la a doua sticla. In paralel am observat ca parul meu s-a ros, initial nu am facut nici o legatura cu serul, dar dupa prima sticla am facut o pauza, in care parul meu si-a revenit (de obicei nu se roade, e sanatos). La scurt timp dupa ce am inceput a doua sticla, am observat ca se roade din nou, asa ca am renunt la ser si am tuns varfurile roase, iar parul meu acum e din nou sanatos... Asadar... isi face efectul dar are si efecte negative :(

Ce spun ei despre produs (http://farmec.ro/ser-sebum-control/):
Parul gras constituie o problema pentru foarte multe persoane. Din cauza secretiei excesive de sebum, parul pare a fi permanent murdar, neingrijit si lipsit de stralucire. Ingrijirea parului gras este, asadar, o sarcina zilnica care necesita nu doar timp, ci si foarte multa atentie.
Destinat ingrijirii intensive a parului gras, serul contine aceleasi principii active ca si Samponul Sebum control, este imbogatit cu Biocapigen care potenteaza actiunea Sebarylului si cu glucoza care ofera sursa de energie necesara unui metabolism capilar sanatos.
Dupa fiecare spalare cu samponul Sebum Control stergeti bine cu prosopul si aplicati la radacina serul, fara sa-l limpeziti. Masati usor scalpul aproximativ 3 minute pentru absorbtia principiilor active si stimularea metabolismului celular sanatos.
Serul Sebum control actioneaza pentru normalizarea secretiei de la nivelul scalpului si combaterea matretii seboreice, si astfel se reduce nevoia spalarilor frecvente.

Ce spun eu:
+ Am simtit ca parul meu are o tinuta si a doua zi dupa spalare, nu numai prima.
- L-am aplicat doar la radacina, totusi parul s-a ros foarte tare, chiar daca am folosit intr-o perioada in paralel cu lotiunea pentru varfuri deteriorate.
+ Miroase placut
+ Nu incarca parul
- Mai mult de doua zile tot nu pot sa stau fara sa imi spal parul

Concluzie:
Daca aveti probleme foarte mari cu parul gras, merita incercat, dar recomand un tratament pentru varfurile deteriorate in paralel. Dar pentru probleme normale, pentru par pe care il puteti spala la doua zile, nu l-as recomanda. Isi face efectul, dar strica in alte parti, si eu prefer sa ma spal pe cap mai des decat sa am un par deteriorat.

Un comentariu:

  1. Incearca sa folosesti apa de gura Listerine original. Gaseste pe net tot felul de articole cum se foloseste. EU am incercat si a mers!

    RăspundețiȘtergere