marți, 3 mai 2011

Pensula pentru fata - ELF essential makeup

Mi-am comandat pensula de pe site ( http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_5_0_39_2-Pensula-pentru-fata.php ). A venit ok (prin posta romana), in cam doua saptamani a ajuns la mine (au fost mai multe produse, nu au fost probleme cu nici unul). Imi cautam o pensula pentru pudra (speram sa fie una fina), si am ales-o pe aceasta pentru ca mi-am cumparat de la ei si paleta "complezion Pefection", si speram sa mearga bine impreuna. Dar sa trec la subiect :)

Ce spun ei:
Perii moi permit aplicarea cu usurinta a pudrei de fata si a celei bronzante. Minunata pentru un retus rapid al intregii fete. Toate pensulele e.l.f. Professional au fost create si testate de catre make-up artistul profesionist Scott Vincent Borba. Fiecare pensula are un design ergonomic pentru a se potrivi perfect in mana voastra si a facilita obtinerea unui machiaj perfect.

Ce spun eu:
- Orice ar spune ei, mie nu mi se pare ca ar avea perii moi. Am pensule de la Sigma make-up, la care perii ii simt placut pe fata, la aceasta uneori imi e frica sa nu-mi irite fata.
+ Imi place dimensiunea pensulei, nu e nici prea lunga si e ok si cat de stufoase e, poti aplica usor pudra de fata, din cateva miscari.
+ Nu cade parul din ea, o spal cam o data-de doua ori pe saptamana cu sampon de copii, si se mai intampla sa cada la spalare cate un fir de par, dar nu multe si oricum, nu s-a rarit :) O folosesc de cam o luna

Concluzie:
Daca vreti o pensula ieftina, care isi face treaba si nu aveti ten sensibil, puteti sa o cumparati. Eu momentan sunt in cautarea unei pensule pentru aplicarea pudrei de care sa nu ma tem ca imi irita fata! Nu am tenul prea sensibil, dar chiar nu are peri moi deloc!
Daca aveti recomandari de pensule pentru pudra bune, astept sugestii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu