miercuri, 8 iunie 2011

Gerovital Sun - Emulsie autobronzanta

Mi-am luat crema pentru ca vroiam sa dau picioarelor o culoare mai placuta, sa nu fiu alba. Nu vroiam sa para un bronz artificial, nici prea puternic, de aceea ideea de bronz vizibil dupa 3 aplicari mi-a placut.

Ce spun ei despre produs:
Produsul creează un bronz auriu, foarte natural, după 2-3 utilizări, garantând o hidratare intensivă pe durata întregii zile. Folosit regulat, măreşte gradul de elasticitate a pielii, conferindu-i catifelare şi supleţe precum şi un aspect luminos în orice sezon.

Conţine extract organic de rodie, betacaroten, ulei de măsline şi vitamina E. Fără parabeni.


Extractul de rodie neutralizează acţiunea radicalilor liberi şi previne procesul de îmbătrânire a pielii prin cantitatea mare de antioxidanţi conţinută. De asemenea, conţine acid ellagic şi punicic care îi conferă proprietăţi protective, antiinflamatoare, cicatrizante, hidratante, elasticizante.
Uleiul de măsline are efect antioxidant, regenerant şi intensiv hidratant iar betacarotenul naturalconferă pielii nuanţa aurie.
Vitamina E este calmantă şi anti-inflamatoare, promovează epitelizarea şi activitatea enzimatică, are puternice efecte antioxidante, hidratante şi antiaging îmbunătăţind aspectul pielii.

Ce spun eu:
- Am ales produsul pentru ca mi s-a parut ca nu miroase a autobronzant. Si intr-adevat, initial nu se simte nici un miros, e chiar ok. Insa a doua zi, cand pielea s-a incalzit, am simtit un miros de autobronzant foarte puternic. Am crezut ca e doar autosugestia sau ceva, dar a doua oare cand l-am folosit am simtit acelasi lucru.
- Eu nu am observat nici un efect de autobronzant ca imagine de ansamblu.
- Au ramas pete in spatele gleznei, probil unde e pielea mai uscata
+ Nu are o culoare portocalie, asta probabil pentru ca nu se prea vede nici o schimbare de culoare :)

Concluzie:
Nu recomand produsul!

Aveti ceva recomandari de produse autobronzante pe care le-ati folosit si de care sunteti multumite?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu