luni, 20 iunie 2011

Microdermabraziune

Astazi am fost la prima sedinta de microdermabraziune! M-am hotarat sa incep sedintele dupa ce am gasit o oferta ce mi s-a parut convenabila (aici). Nu stiam nimic despre salon inainte de asta, si mi-a fost putin groaza la inceput, dar astazi mi s-a parut chiar ok, arata bine si cel putin cea care s-a ocupat e mine a parut ca stie ce face :)
O sa va tin la curent cu parerile mele pe masura ce trece timpul. Deocamdata pot sa va spun ca sedintele ar trebui sa fie la o saptamana distanta, pentru rezultate optime ar trebui facute 10 sedinte. Eu am mers pentru ca am multe urme ramase de la acnee, unele mai adanci si altele mai superficiale, si am si cosuri uneori si puncte negre. Am inteles ca microdemabraziunea e foarte indicata pentru cele care au puncte negre, dispar pe perioada tratamentului complet! Ramane de vazut ce se intampla dupa :)
Parerile mele la prima sedinta: senzatia e ciudata, abraziune puternica impreuna cu un vacum. Dupa ce aparatul mi-a "ras" fata, a urmat o alta abraziune de data aceasta facuta cu niste dischete cosmetice si ceva crema, dupa care o masca pe care trebuie sa o las pe fata pana la culcare cand ma spal pe fata (nu e vizibila pe fata, e practic o crema). Fata nu s-a inrosit aproape deloc, foarte putin s-a vazut ca e mai roz dar a disparut acea culoare foarte repede. Deci se poate merge oriunde imediat dupa microdermabraziune. Mi s-a spus ca rezultatele se vad si dupa prima sedinta, insa nu ma astept la minuni deocamdata.
Cam atat despre prima sedinta, daca aveti intrebari raspund cu placere :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu