luni, 18 aprilie 2011

Maybelline Falsies

Folosesc aceasta mascara de aproximativ 2 luni. Am folosit inainte L'Oreal Telescopic, care mi-a placut dar dupa parerea mea s-a uscat prea repede (dupa o luna deja nu mai functiona asa de bine, dupa 2 deja nu prea mai avea deloc efectul initial). Dar sa revin la subiectul review-ului actual, incep cu ce spun ei despre produs:

Maybelline New York creează "EFECTUL DE GENE FALSE INTR-UN TUB" cu noua mascara Volum'Express Falsies
Formula sa cu pro-keratină umple toate spaţiile dintre gene pentru un rezultat spectaculos şi imediat: genele devin de 3X mai vizibile pe toata lungimea pleoapei, căpătând un efect spectaculos de gene false.
1. Formula cu fibre de pro-keratină
- umple toate spaţiile dintre gene
- dă volum
2. Periuţa arcuită
- îmbracă generos fiecare geană
- curbează genele de la rădăcină

Si acum ce spun eu:
+ imi place efectul de alungire a genelor
+ intr-adevar curbeaza putin genele (eu nu mai folosesc clestele de gene)
- in capatul periei raman bucati care trebuie curatate bine inainte de folosirea periutei, altfel ma murdaresc
+ genele nu arata incarcate, si rezista bine pe gene intreaga zi
- de cateva ori am observat sub genele de jos niste punctulete negre, un fel de bucatele de mascara, nu am reusit sa-mi dau seama cand se fac, pentru ca in rest nu am observat asa ceva
+ periuta arata bine, are o forma interesanta si iti permite sa ajungi peste tot, in functie de cum invarti periuta (exista o pozitie desenata pe tub indicata a fi folosita pentru efecte maxime)

Pret: in jur de 30-35ron am dat pe un tub, l-am cumparat din Carrefour

Concluzie:
Mi-a placut, imi place si mi se pare un raport bun calitate/pret. Recomand produsul (mie mi-a placut mai mult decat L'Oreal, care pana acum eram rimelurile mele preferate). Ce as mai incerca este Maybelline One by One, de care am auzit multe lucruri bune.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu