vineri, 22 aprilie 2011

L'Oreal True Match

Am fondul de ten L'Oreal Accord Parfait (True Match) de cam un an, insa multa vreme a stat prin dulapioare fara sa il folosesc. La inceputul anului insa am dat de el si l-am scos la suprafata. Pentru ca mi se pare foarte important in acest review, o sa mentinez ca tenul meu e mixt si am niste cicatrici in urma acneei.

Ce spun ei despre fondul de ten:
Fondul de ten se acordă perfect cu culoarea şi textura pielii. Rezultat ale unei analize aprofundate a tenului femeilor, cele 11 nuanţe Accord Parfait sunt atât de asemănătoare cu culoarea naturală a pielii, încât se contopesc cu aceasta şi o desăvârşesc.

O textură microfină, foarte fondantă

Graţie celor 3 uleiuri uşoare şi nongrase din compoziţie cu volatilitate diferită, machiajul cu Accord Parfait se adapează: se aplică foarte uşor atingând perfecţiunea.

Ce spun eu:
+ Acoperirea e buna (medie spre ridicata)
+ Nu e gras, pielea nu se ingrasa in timpul zilei
+ Are pompa pentru dozarea produsului
+ Arata natural pe fata, fata nu arata incarcata (folosesc o pompa pentru intreaga fata)
- Fiind destul de uscat, trebuie avuta grija la riduri, pentru a nu le accentua si mai mult (am vazut persoane pe care arata foarte urat)
- Se transfera usor, nu foarte puternic dar pe telefon de exemplu raman urme uneori

Conlcuzie:
Eu il recomand celor care au nevoie de o putere de acoperire destul de mare, mai ales pentru ca nu incarca tenul. Eu am avut acnee si tenul meu e uneori sensibil, apar cosuri usor, insa cu acest fond de ten nu am avut probleme. Il folosesc si fara pudra, si cu pudra (Paleta "complexion Perfection" de la ELF), si aspectul imi place in ambele cazuri. Cu pudra fata este mai mata (de aceea tind sa o folosesc) si rezista decent o zi intreaga.

Mi-ar placea sa vad si parerile voastre :)

3 comentarii:

  1. Fondul acesta de ten crezi ca e bun pt tenul gras, cu urme acneice? Oscilez intre acesta, Infaillible si ColorStay, dar am auzit ca ultimele doua ar incarca fata. Eu nu vreau ceva cu putere foarte mare de acoperire, dar nici ceva care sa se ia cu una, cu doua de pe piele. Am mai avut un fond de ten mineral, imi placea acoperirea, dar, dupa cateva ore, mi se strangea in mici bucatele, pete, cum sa le spun, foarte inestetice (aratam de parca mi se descuama pielea).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa compar cu Infailible si ColorStay pentru ca nu le-am incercat pe ultimele doua. Infailible nu mi-ai luat pentru ca am auzit despre el exact ce spui, ca ar usca fata. ColorStay nu mi-am luat pentru ca am inteles ca are putin sclipici in el, si asta accentueaza urmele lasate de acnee. Ce pot sa-ti spun e ca eu am ten mixt/gras, cu urme acneice, si sunt multumita de acest fond de ten. Ce vreau sa incerc e fondul de ten de la La Roche Possay Toleriane.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat de nenumarate ori sa-mi cumpar un fond de ten L'oreal,dar din pacate NU gasesc.A,am uitat sa mentionez ;locuiesc in MM si nu gasesc ac fond de ten,va rog trimiteti ac fond de ten si in Or Viseul de Sus.Multumesc

    RăspundețiȘtergere