joi, 14 aprilie 2011

Bioderma Sebium Mat Fluid Colorat

Mi-am luat aceasta crema pentru ca doream o varianta mai usoara fata de un fond de ten. Ma asteptam sa uniformizeze culoarea tenului, nu ma asteptam la o acoperire prea mare, dar ma asteptam sa arate bine pe ten. Am crema de aproape un an, dar nu am folosit-o tot timpul, o lasam si apoi reincercam, de fiecare data sperand sa fiu mai incantata de ea.

Ce spun ei despre produs:
. Sébium Mat Fluid Colorat, datorita actiunii matifiante crescute, reduce rapid cauzele pielii lucioase:
. Prin actiunea unica a microparticulelor de siliciu, Sébium Mat Fluid Colorat neutralizeaza efectul de reflexie, reducand aspectul lucios al pielii (corectie optica).
. Sébium Mat Fluid Colorat regleaza secretia de sebum, datorita actiunii sinergice a agentilor seboreglatori (gluconat de zinc, vitamina B6). Tenta colorata naturala acopera imperfectiunile si uniformizeaza aspectul pielii.
Sébium Mat Fluid Colorat amelioreaza textura pielii. Complexul patentat Fluidactiv® imbunatateste calitatea sebumului, prevenind astfel aparitia cosurilor. Agentii keratoreglatori (esterii AHA) accelereaza reinnoirea celulara si reducerea porilor.
Textura fluida, colorata, este non-comedogena, reprezentand o excelenta baza de machiaj.
Pielea ramane perfect mata intreaga zi.

Ce spun eu:
+ Acoperirea e mai mare decat ma asteptam (nu e chiar fond de ten, dar acopera imperfectiunile mici ale fetei).
+ Este usor hidratanta, dar pielea are un aspect mat imediat dupa aplicare.
- Dupa cateva ore, piela se ingrasa (cel putin a mea) si aspectul mat se pierde.
- Creeaza un fel de "strat de culoare" deasupra pielii, daca atingi fata de ceva te sperii de cata culoare se ia (desi nu am folosit mult deloc). Daca faci greseala de a-ti sterge nasul, servetelul se va colora instant, mult mai tare decat la orice fond de ten pe care l-am incercat eu vreodata.
- Aplicata cu pensula (eu am incercat F80 de la Sigma Makeup), tinde sa se "grupeze" in diverse zone, in functie de cum se "rideaza" tenul (in zona gurii, sub ochi, pe marginea nasului, in apropierea urechilor). Asta se intampla dupa cateva ore, nu imediat dupa aplicare.
+ Aplicata cu ajutorul degetelor, nu am observat astfel de efecte.

Pret: eu am dat in jur de 40ron pe ea
Cantitate: 40ml

Concluzie:
E un produs bun, daca reusesti sa nu iti atingi fata, sa nu trebuiasca sa-ti stergi nasul si asa mai departe. Acoperirea e buna pentru un "fluid colorat", fata nu se simte incarcata deloc. E ok si pentru ten sensibil, e o crema usoara.

Sper ca v-a fost de folos review-ul. Astept sugestii si comentarii :)

3 comentarii:

  1. Eu folosesc [la recomandarea dermatologului] produse din gama Bioderma. Insa oscilez intre mai multe nume de produse. Recomandat ar fi sa optez pentu fluidul asta colorat,nu? Ce parere ai? Se ia pe haine? Are efect de masca? Cam cate ore rezista mat pe fata?
    Iti multumesc pentru ca ma ajuti sa aleg.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe haine nu mi s-a intamplat sa se ia, si efect de masca nu are, e destul de usor fluidul. De rezistat pe fata... daca e cald afara pe la amiaza trebuie re-aplicat ca sa nu curga, acuma depinde si de cat de gras iti e tenul. Eu spun ca merita incercat, daca nu ai nevoie de acoperire prea mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. produsele bioderma sunt excelente ,le folosesc de 2 ani.

    RăspundețiȘtergere