duminică, 3 aprilie 2011

Crema pentru albirea tenului - Cosmetic plant

Primul lucru care l-a intrebat multa lume e de ce as vrea o crema de albire a tenului. Raspunsul: Pentru a estompa petele de la acnee pe care le am in special pe obraji.
Crema pentru albirea tenului de la Cosmetic Plant o am de cam doua saptamani, o folosesc zilnic dimineata si seara (dupa curatarea tenului, in loc de crema hidratanta).
Pret: 11ron.
Parerile mele:
+ mi se pare ca tenul meu e mai fin de cand folosesc crema, iar petele incep sa se estompeze (nu ma astept la efecte miraculoase peste noapte, dar dupa doua saptamani mi se pare ca se mai decoloreaza petele)"gaurile
+ dupa primele zile de folosire mi s-a parut ca cicatricile lasate de acnee s-au estompat, si unele intre timp au chiar disparut
- mirosul initial mi s-a parut urat, acuma m-am obisnuit cu el si nu ma mai deranjeaza deloc. Crema are extract de lamaie si papadie, si combinatia celor doua poate sa para neplacuta. Oricum mirosul nu e puternic si dispare repede.
+ pretul

Concluzie:
Pana acum crema mi-a placut foarte mult, face o usoara exfoliere a tenului si chiar imi simt fata mult mai curata si fina de cand folosesc crema. Este si o baza buna pentru machiaj.

Sper ca va e de folos!

17 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare o fi buna pentru cearcane , alunite sau deschide culoarea tenului ducand-o spre albul acela frumos si perfect ? Ma tenteaza foarte mult aceasta crema :D ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu as incerca o crema de genul asta in jurul ochilor... e o zona prea sensibila pentru asa ceva si plus ca nu e pentru cearcane crema...

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu folosesc aceasta crema de vreo 3 sapt. dar mi se pare ca imi usuca tenul(imi cojeste pielea) si nu mi se pare ca a decolorat ceva pana acum... mentionez ca am tenul sensibil. Crezi ca ar trebui sa mai astept sau sa opresc folosirea ei?
    Ai spus ca tie iti exfoliaza pielea,iti decojeste pielea cumva?

    RăspundețiȘtergere
  5. s-ar putea ca faptul ca tenul se cojeste sa ajute la decolorarea lui (se reface pielea). totusi, daca tu simti ca nu iti face bine si nu te simti bine, poate ar trebui sa renunti

    RăspundețiȘtergere
  6. Foloseam crema in liceu si colegii ma intrebau cu ce font de ten m-am dat pt ca fata mea era luminoasa dar naturala in acelasi timp. Acum la 10 ani dupa :)) o folosesc iar si primesc aceleasi complimente. Nu am folosit-o timp indelungat, nu stiu efectele in timp, insa pot spune ca cel putin pe moment face minuni. De fapt, eu sper sa scap de cearcane (care nu sunt umflate dar sunt mai inchise).

    RăspundețiȘtergere
  7. de unde pot sa o comand si eu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am cumparat-o din supermarket, dar am vazut ca e pe site-ul lor http://www.cosmeticplant.com/galbenele/crema-pentru-albire-cu-extract-de-papadie~C0029.htm

      Ștergere
  8. Buna, mi-am achizitionat si eu aceasta crema din acelasi motiv ca al tau (estomparea petelor lasate de acnee). Cum se aplica? Pe toata fata? sau aplic si masez doar pe petele ramase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am aplicat pe toata fata, ca o crema hidratanta normala.

      Ștergere
  9. Aceasta crema se poate folosi si in timpul sarcinii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca e sigura in timpul sarcinii sau nu...

      Ștergere
    2. Pe langa papadie si lamaie, crema mai contine si bismut,tocmai de aceea este bine de evitat in perioada sarcinii si alaptarii. Si inca o precizare: nu se poate folosi pe termen lung; parerea mea este ca dupa aparitia rezultatului dorit, adica albirea pielii, disparitia petelelor, este bine sa se faca o pauza de cel putin cateva luni.

      Ștergere
    3. Pe langa papadie si lamaie, crema mai contine si bismut,tocmai de aceea este bine de evitat in perioada sarcinii si alaptarii. Si inca o precizare: nu se poate folosi pe termen lung; parerea mea este ca dupa aparitia rezultatului dorit, adica albirea pielii, disparitia petelelor, este bine sa se faca o pauza de cel putin cateva luni.

      Ștergere
  10. Se găsește la plafar ,eu am găsițo și la PROFI , eu nu pot sta fara ea o folosesc de ani de zile am tenul gras și mă ajută mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. A folosit cineva crema aceasta în sarcină? Sau nu este indicata?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ce pot spune sunt foarte multumimita o folosec de aproape de 6 luni si imi place o recomand la toata lumea

    RăspundețiȘtergere