vineri, 8 aprilie 2011

Bidorema sebium - gel spumant

Il folosesc (cu intreruperi) de cam un an. Ce pot sa spun e ca il folosesc ca demachiant chiar si pentru ochi (nu mi se irita deloc ochii, si mascara se curata foarte bine). Nu pot sa spun ca am vazut rezultate spectaculoase in privinta reducerii secretiei de sebum, dar pot sa spun ca e "sub control".

Cu ce se lauda cei de la bioderma:

" Formulat cu substante non-iritante, Sébium Gel Spumant curata delicat pielea.
Sébium Gel Spumant reduce secretia de sebum si purifica epidermul datorita complexului sebo-reglator Fluidactiv®. De asemenea, regleaza calitatea sebumului.
Baza de curatare fara detergent garanteaza o toleranta oculara si cutanata excelenta.

Sébium Gel Spumant este non-comedogen."


Ce pot sa spun eu:

+ curata machiajul foarte bine

+ dupa spalare imi simt fata curata, dar fara sa fie uscata excesiv

+ nu irita ochii

+ imi place textura "spumoasa"

+ ambalajul cu pompita

- nu va asteptati sa faca minuni cu acneea sau cu reglarea secretiei de sebum, dar nici nu strica :)


Concluzia mea:

Sunt la a treia sticluta, si o sa continui sa cumpar. Imi place, nu e excesiv de scump (in jur de 35ron), si parerea mea, merita!

2 comentarii:

  1. Chiar ma bucur ca am citit acest review, pt ca tot caut un demachiant spumant, dar nu imi daduse prin cap sa-l incerc si pe acesta. Eu am mai avut si gelul acela spumant de la Gerovital (are un pret foarte bun, dar nu simt ca imi curata fata asa cum trebuie, mai ales daca am un fond de ten), am avut si gelul de la Vichy, acesta mi-a placut mai mult, curata bine, dar parca usuca cam tare pielea. Mai am unul de la Avon, dar imi usuca extrem de tare fata, iar la curatenie cam un mare minus. Il voi incerca si pe cel de la Bioderma, mai ales ca nu e scump. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a fost util :) Mi-ar placea sa aflu parerea ta dupa ce il incerci. Si eu am incercat cel de la Vichy, tot asa, mi se parea ca usuca tenul un pic prea tare. Cu Bioderma nu am aceeasi senzatie, si curata foarte bine si fondul de ten. Dupa cum ai putut vedea in review-uri am incercat multe produse Bioderma, si asta pentru ca acesta mi-a placut mult si m-a determinat sa le incerc si pe celelalte :)

    RăspundețiȘtergere