luni, 3 decembrie 2012

MAC Studio Fix Fluid Foundation

M-am gandit sa revin cu un review al unui fond de ten, mai exact Studio Fix Fluid de la MAC.
Dupa cum am mai mentionat inposturi anterioare, tenul meu este combinat, gras in zona T si normal in rest. Am avut acnee puternica, iar acum am multe urme care dau o tenta de roseata tenului, asa ca folosesc un fond de ten cu nuante galbui cu scopul de a neutraliza culoarea tenul meu. Nuanta care mi s-a potriveste este NC20.
Ca sa trecem la review-ul efectiv, a fost cel mai bun fond de ten pe care l-am incercat pana acum. Ca sa fiu sincera, a fost si cel mai scump, insa totusi mi se pare o suma care merita pentru un fond de ten de calitate.
Mi-a placut pentru ca rezista foarte bine pe ten, seara cand vin de la serviciu inca arata bine. Se aseaza pe ten cu un aspect aproape de pudra, pentru un ten cu tendinta de ingrasare arata foarte bine. Pe un ten uscat insa, nu l-as recomanda.
Un alt aspect pozitiv este faptul ca nu se transfera, daca vorbesc la telefon nu il pateaza.
Ce nu mi-a placut este faptul ca sticla in care e ambalat nu are pompa, insa se poate cumpara separat, doar ca pretul fondului de ten creste. Daca nu vreti sa cumparati separat pompita, se poate folosi direct din sticla, insa de cele mai multe ori curge mult mai mult decat ai vrea. La o aplicare este nevoie de putin pentru o acoperire medie spre mare. O pompita e suficienta pentru ca toata fata sa arate bine!
L-am purtat atat iarna cat si vara, in nici unul din anotimpuri nu am avut probleme, a rezistat bine pe ten (are si SPF 15). Pare  destul de natural pe fata, tenul nu pare incarcat. Nu este necesara fixarea cu pudra, pentru ca rezista destul de bine si fara. Eu eventual as prefera o retusare dupa cateva ore cu pudra, in caz ca aveti timp si chef :)
Pot sa spun ca il recomand celor cu ten normal cu tendinte de ingrasare si chiar gras. O sa il cumpar cand o sa ajung pe la un magazin MAC, din pacate in Cluj inca nu este, asa ca va trebui sa imi aleg altceva pana o sa reusesc sa il cumpar din nou.
Sper ca v-a folosit review-ul si astept sa imi dati recomandari de fonduri de ten bune pentru ten mixt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu