miercuri, 5 decembrie 2012

Benefit High Beam review

Mi-am cumparat de cateva saptamani Benefit High Beam si am incercat sa il folosesc in mai multe moduri, asa ca m-am gandit ca merita sa va spun si voua.
In caz ca nu stiti, High Beam e un iluminator lichid de la Benefit. Inainte de a mi-l cumpara, am cautat destul de multe reviewuri pe internet, si majoritatea au fost pozitive. Imi cautam un iluminator, si am hotarat sa-l incerc, mai ales ca aveam o reducere de 20% la Sephora, puteti vedea mai jos poza cu produsul (sticluta&cutia), chiar arata dragut!


Parerea mea, cu regret trebuie sa o spun, e ca nu e pentru tenul meu.  Am incercat sa il aplic peste fond de ten, sub fond de ten, fara fond de ten, cu pensula, cu degetele... Dar parca tot degeaba! Chiar daca imediat dupa aplicare arata bine pe ten, dadea un luciu placut, discret dar vizibil, dupa nici o ora disparea complet! Nici eu, care stiam unde l-am aplicat nu il mai vedeam!
Am incercat sa il aplic ca iluminator sub spranceana, acolo persista mai mult, dar tot destul de putin, pana la amiaza disparea.
In concluzie, pentru mine High Beam-ul a fost o dezamagire, asa ca l-am cedat cuiva care sper sa se bucure mai mult de el.
Iar pentru voi... Daca aveti ten cu tendinta de ingrasare nu il recomand, probabil pentru cineva cu ten mai uscat e mai potrivit.
Acuma raman cu o curiozitate legata de blush-uri creme, daca sunt potrivite pentru mine. Probabil o sa incerc candva si poate o sa fac si un review despre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu