marți, 11 iunie 2013

Essence Balsam de buze

Am revenit cu un review pentru balsamul de buze de la Essence (Kiss Care Love). Eu l-am primit cadou de la Madalina (youtube, blog), careia vreau sa ii multumesc! Nuanta pe care am primit-o e roz, ca in imaginea de mai jos:
Cum spuneam, are o usoara tenta rozulie care se vede si pe buze, fara sa fie insa stridenta, dar arata chiar bine. Aspectul e cumva satinat, fara sa fie lucios sau cu sclipici.
Pe langa asta, e un balsam de buze, si isi face treaba bine: hidrateaza buzele pe o perioada destul de lunga.
Eu mai am putin din cel pe care l-am primit, si cred ca o sa-mi cumpar unul nou. 
Este foarte potrivit pentru momente cand nu vreau ceva puternic pe buze, dar vreau putina culoare si hidratare in acelasi timp.
Voi ce balsam de buze folositi?

Un comentariu:

  1. Am găsit blogul tău pe google și pot spune că ar avea potențial. În plus de asta aș fi fost interesat să colaborăm.

    RăspundețiȘtergere