luni, 13 mai 2013

Review Servetele demachiante Nivea

Am primit intr-o cutie Pink Box un pachet de servetele demachiante Nivea pentru ten normal. Am fost plecata de curand intr-o delegatie si m-am gandit ca ar fi un moment bun sa le incerc.
Mi s-au parut destul de uscate, si pot fi destul de iritante. Eu nu am tenul sensibil, dar pentru cineva cu ten predispus la iritatii, cred ca nu ar fi placut sa le foloseasca.
In legatura cu capacitatea lor de a curata tenul, sunt medii. Curata machiajul, dar trebuie insistat ca sa se curete complet. Pentru un machiaj de baza (fond de ten, pudrea si bronzer) am folosit 2 servetele,dupa care am folosit un gel de curatare normal.
Pentru ochi nu as recomanda servetelele demachiante, pentru ca ar trebui apasat puternic si nu cred ca asa ceva e indicat.
In concluzie, o sa termin sa le folosesc, mai ales pe vreme calda pentru a imi improspata tenul,dar nu le-as recumpara.
Voi folositi servetele demachiante? Daca da, pe care le recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu